دارالترجمه در تبریز

دارالترجمه تبریز با بهره گیری از تیمی از حرفه ای ترین و مجرب ترین مترجم ها و ویراستارهای کارآزموده که تمامی ترجمه ها را بررسی و بازبینی می کنند (ترجمه رسمی در تبریزترجمه ای با کیفیت و عالی را تضمین می کند. ما ترجمه ای حرفه ای و سریع را با بهینه سازی فرایند ترجمه ارائه می دهیم.

شماره های تماس:

04133364268

09143321864

09143321675

04133352170

توجه بفرمایید جهت ترجمه رسمی در تبریز مدارکتان را تحویل دلال ها ندهید. برای اطمینان از تحویل مدارک به دفتر ترجمه رسمی در تبریز، اسامی اندک مترجمان رسمی در تبریز را از وبسایت قوه قضاییه با کانون مترجمان رسمی ایران جستجو بفرمایید. ما معتقدیم که هیچ مرز و محدودیت زبانی نباید وجود داشته باشد و تیم ترجمه در تبریز محلی خواهد بود برای ارتباط شما با دنیا و کشورهای مختلف. هدف ما ارائه خدمات ترجمه رسمی در تبریز با تلفیق رویکردهای سنتی و مدرن و بهره مندی از فناوری الکترونیکی می باشد. ماموریت ما مرتبط کردن انسانها با یکدیگر در تمام نقاط جهان است . ما در تلاش هستیم تا کیفیت روابط بین المللی و کسب وکار شرکای تجاری و نیز اشخاصی که درپی کسب علم و دانش برون مرزی هستند را در حوزه های مختلف بهبود ببخشیم و موفق ترین شرکت در ارائه خدمات ترجمه رسمی در تبریز و انتقال تجربه و دانش زبانی باشیم

 مترجمان حرفه ای ما در دارالترجمه تبریز قادر به ترجمه رسمی اسناد و مدارک در تبریز به بهترین شکل آن بوده و هیچ نوع همکاری با دلال ها ندارند.

 تیم ما از توانایی و مهارت لازم جهت مدیریت و برنامه ریزی و زمانبندی پروژه های ترجمه برخوردار می باشد و ما می توانیم در کوتاهترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت پروژه شما را مدیریت کرده و تحویل دهیم. تخصص ما ارائه ترجمه دقیق در زمینه های مختلف از جمله بازرگانی ،حقوق، فنی مهندسی، تخصصی ، پزشکی ، مالی و حسابداری ، وب سایت ها ، برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتری، بازار یابی و ترجمه اسناد و مدارک رسمی، ترجمه شفاهی و همزمان، ترجمه نوار و فیلم ، ترجمه کتاب و فیلم نامه در کمترین زمان و با بیشترین دقت می باشد. حتی در روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری نیز همراه شما هستیم. پایه های فعالیت ما بر سه اصل محوری مهارت ، کیفیت و مشتری مداری استوار است. مشتریان ما شامل شرکت ها و برند های معتبر و برجسته کشور می باشند و سال ها تجربه و کارآموزدگی در عرصه ترجمه این مهم را فراهم آورده است تا رضایت مشتریان را همواره جلب کرده و در صدد ارتقاء کیفیت خدمات خود برآییم و دقت ترجمه رسمی در تبریز در دارلترجمه تبریز خود را به بالاترین سطح استاندارد و درصد برسانیم.