دارالترجمه رسمی در اردبیل Official Translation Bureau in Ardabil City

دوستان عزیز مدارک خود را به دلال ها در اردبیل تحویل ندهید. در اردبیل مترجم رسمی وجود ندارد. این دفاتر غیر مجاز هیچ مسئولیتی در مقابل مدارک شما ندارند.

تبریز- آبرسان- نبش کوچه مهرگان سوم- برج سفید- (بالای بانک سینا)- طبقه 5- واحد دی

کدپستی: 5195691917

شماره های تماس: 04133352170 & 04133364268 & 09143321864 & 09143321675

 

دفتر ترجمه رسمی تبریز برای ارایه خدمات بعنوان ترجمه رسمی در اردبیل با شماره 788  تبریز، یکی از به روزترین و یکی از بهترین دارالترجمه شهر تبریز، در راستای ارائه خدمات کلیه امور ترجمه رسمي با مهر وزارت امورخارجه و قوه قضایی و ترجمه تجاری قراردادها است.

بهره گيري از مترجم رسمی مجرب و كارآزموده با ارائه دارالترجمه رسمی انگلیسی، دارالترجمه رسمی استانبولی از خدمات این دفتر ترجمه رسمی در تبریز می باشد. با توجه به گستردگی خدمات قیمت و کیفیت بسیار مناسب ویژه دانشجویان، استادان دانشگاه، مهاجران و گردشگران ارائه می دهد.

از افتخارات دارالترجمه رسمی اردبیل و تبریز کارنامه برجسته و درخشان نزد مشتریان خود است، و تکریم مشتری مداری و جلب نظر آنان از اولویت های این موسسه خدماتی رسمی ترجمه است. دفتر ترجمه رسمی اردبیل و تبریز همواره در تلاش برای با بهره گیری از روش های نوین جهت ارائه بالاترین سطح از خدمات را به مشتریان خود است.

دارالترجمه رسمی اردبیل و تبریز خدمات کاملی در زمینه ترجمه کلیه اسناد و مدارک رسمی و حقوقی که در ذیل به آنها اشاره گردیده به کلیه زبانهای رسمی دنیا ارائه می نماید. این دارالترجمه با درک حساسیت زمانی انجام امور اداری و حقوقی مربوطه، اسناد و مدارک را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ترجمه کرده و در اختیارتان قرار می دهد.
اسناد رسمی شامل موارد زیر می باشند:
شناسنامه، انواع کارتهای شناسایی، سند ازدواج و طلاق، اسناد مالکیت، دانشنامه ها و ریز نمرات تحصیلی، انواع گواهی ها، سرفصل دروس، وکالتنامه، اقرارنامه، استشهاد نامه، اظهارنامه، مبایعه نامه، اجاره نامه، تعهد نامه، اساسنامه، ترازنامه، قراردادها و موافقتنامه ها، استعلامها، صورتجلسه، روزنامه رسمی، گزارشات حسابرسی، اسناد مناقصه و گمرکی، احکام دادگاه، لیست بیمه، صورتحساب بانکی، و سایر اسناد.
دارالترجمه رسمی اردبیل و تبریز  با بهره گیری از مترجمین با مهارت و دانش تخصصی در زمینه های گوناگون، آمادگی دارد کلیه متون تخصصی در زمینه های مختلف از تجارت، امور بیمه و قراردادها، تبلیغات، حقوق، ورزش، سیاست، و ادبیات گرفته تا موسیقی، هنر، پزشکی، روانشناسی، علوم مهندسی و دیگر زمینه ها را در سریعترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت برای شما ترجمه نماید.
 شما می توانید سفارش خود را از طریق ایمیل oxbridge2020@gmail.com انجام دهید، پروژه شما بعد از بررسی توسط کارشناس دارالترجمه تعیین هزینه شده و در صورت تایید شما ترجمه خواهد شد.

 

 

 

پروسه ی تایید ترجمه ها

مشتری گرامی! شما ممکن است علاوه بر مهر مترجم رسمی در دارالترجمه رسمی اردبیل و تبریز  بر روی ترجمه ی مدارک خود، به تایید وزارت دادگستری و همچنین وزارت امور خارجه نیاز داشته باشید. توجه داشته باشید که تایید دادگستری پیش نیازی برای تایید وزارت امور خارجه بوده و وزارت خارجه نیز پیش نیازی جهت تایید سفارت ها می باشد، در عین حال تایید دادگستری و وزارت خارجه در همه موارد الزامی نیست و بهتر است در این زمینه از سفارت یا مرجع ذیربط اطلاع کافی حاصل نمایید. جهت ترجمه رسمی و اخذ تاییدات به موارد ذیل دقت نمایید:

در مرحله ی نخست باید اصل مدارک را به دارالترجمه رسمی اردبیل و تبریز  ارائه نمایید که قابلیت ترجمه رسمی را داشته باشند و شرایط لازم جهت تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه را نیز در صورت نیاز شما احراز نمایند. بهتر است زمانی در حدود یک هفته برای ترجمه ی مدارک و اخذ تاییدات لازم در نظر بگیرید. البته در صورتی که مدارک کم بوده و کار کمتری ببرند زمان مورد نیاز کمتر خواهد بود. اصل تمامی مدارک تا پایان کار ترجمه نزد دارالترجمه رسمی اردبیل و تبریز  باقی خواهد ماند. کپی برابر اصل مدارک، و یا فتوکپی مدارک هیچ اعتباری جهت ترجمه رسمی ندارد. قبض و رسیدی حاوی لیست مدارک، هزینه ترجمه و تایید و تاریخ تحویل مدارک به شما ارائه خواهد شد.در صورت عدم تایید مدارک توسط ارگان های مربوطه، دفتر ترجمه هیچ گونه مسوولیتی در این رابطه ندارد و رفع ایراد گرفته شده و هزینه مجدد به عهده مشتری می باشد.

پس مشتری گرامی، قبل از واگذاری اسناد جهت ترجمه، با دفتر ترجمه رسمی تماس حاصل فرمایید تا در صورت نیاز مدارکی که نیاز به تاییدات ارگان های مربوطه دارد توسط کارشناسان دفتر ترجمه مورد بررسی قرار بگیرد تا در صورت نیاز نسب به رفع نواقص احتمالی و دریافت تاییدات مورد نیاز اسناد اقدام شود و از اتلاف وقت و هزینه مضاعف جلوگیری گرد.

واتساپ: 09143321675

 

بخشی از این تاییدات به شرح زیر است

 

نظام پزشکی

تمامی نامه ها ، گواهی های پزشکی و نسخه های پزشکی صادر شده توسط پزشک برای تایید دادگستری و وزارت امور خارجه باید به تایید نظام پزشکی برسد .

 

1- مدارك تحصيلي زير ديپلم ، ديپلم و پیش دانشگاهی

مدارک لازم است علاوه بر مهر و امضاي مسئولين مدرسه، به تأييد آموزش و پرورش منطقه رسیده و پس از مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و درخواست تاییدیه تحصیلی و ارسال آن به صورت الکترونیکی به کارتابل دفتر دارالترجمه رسمی اردبیل و تبریز   به شماره 788، اصل مدارک به دفتر ارسال شود.

 

2- دانشگاه‌هاي دولتي

الف- مدارك دانشگاهي غير پزشكي

تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، مراجعه به سامانه سجاد :https://portal.saorg.ir/

. و دریافت کد صحت بیست رقمی برای دانشنامه و ریز نمرات هر مقطع به صورت جداگانه.

 

ب- مدارك دانشگاهي پزشكي

تأييد وزارت بهداشت و درمان، نشاني: شهرك غرب، بلوار فرحزادي، ايوانك غربي، جنب دبيرستان ابوريحان ( مهر بلامانع ترجمه)

 

3- دانشگاه آزاد

الف- رشته‌هاي غيرپزشكي

تأييد سازمان مركزي دانشگاه آزاد، به نشاني: انتهای اشرفی اصفهانی، سیمین بولیوار، میدان دانشگاه، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی.

 

ب- رشته‌هاي پزشكي و پيراپزشكي

معاونت علوم پزشکی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ( مهر بلامانع ترجمه )

 

تأييد معاونت دانشجويي وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي، نشاني: خيابان وصال شيرازي، حد فاصل بلوار كشاورز و خيابان ايتاليا، امور فارغ‌التحصيلان تلفن: 88962253

 

اسناد تنظيمي در دفاتر اسناد رسمي

 

1- وكالتنامه

وكالتنامه‌ها و تعهدنامه‌هايي كه براي كشورهاي خارجي تنظيم مي‌گردد، لازم است نام كشور مورد نظر در متن قيد گردد.

ضمناً براي تأييد اين اسناد، ارسال شناسنامه موكل يا متعهد الزامي است.

براي تأييد ترجمه‌هاي وكالتنامه منزل، زمين، باغ، و غيره ارائه سند منگوله‌دار ضروري است.

 

اسناد سجلي

مشتريان عزيز دقت فرمايند، اطلاعات درون شناسنامه كامل و صحيح باشد.

براي تأييد سند ازدواج يا سند طلاق ارسال شناسنامه يكي از طرفين الزامي است.

 

گواهي‌هاي اشتغال

مشتريان عزيز دقت فرمايند در عنوان گواهي به هيچ وجه عباراتي نظير به سفارت محترم …. و يا به وزارت امور خارجه و غيره درج نگردد.

الف- گواهي‌هاي صادره توسط شركت‌هاي سهامي عام

اين گواهي‌ها در صورتيكه ممهور به مهر شركت يا اداره كارگزيني باشند به همراه دفترچه بیمه یا سابقه بیمه قابل تأييد است.

ب- گواهي‌هاي صادره توسط شركت‌هاي سهامي خاص

ارسال دفترچه بيمه، روزنامه رسمي شركت و مدرك تحصيلي مرتبط (در صورت درج عباراتي نظير كارشناس ….، مدير بخش …..، متخصص …. و غيره) اگر در مدرک شغلی حقوق ماهیانه ذکر شده باشد، گواهی پرداخت مالیات بر حقوق پرسنل شرکت مربوطه اضافه می شود.

گواهي‌ها و پرينت‌هاي بانكي

براي تأييد هر گونه گواهي و پرينت‌هاي بانكي صادره توسط شعب مختلف بانك‌ها، اخذ مهر امور بين‌الملل همان بانك الزامي است.

شرايط تأييد ترجمه رسمي مدارك خارجي به زبان فارسي

ارائه اصل مدرك يا فتوكپي برابر با اصل آن كه ممهور به مهر و امضاي سفارت جمهوري اسلامي ايران در آن كشور باشد.

توجه: در كشور آمريكا، سفارت پاكستان در واشنگتن حافظ منافع ايران است.

قبل از ترجمه مدارك خارجي، لازم است اين مدارك به تأييد وزارت امور خارجه ايران در تهران برسد.