دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی در تبریز دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی با تاییدات

تاییدات دادگستری، وزارت امور خارجه و سرکنسولگری ترکیه

 04133348001

04133367268

  04133352170

09143321675

 09143321864

ترجمه رسمی (که به عنوان ترجمه گواهی شده نیز شناخته می شود) ترجمه یک سند رسمی (نظیر شناسنامه و سند ازدواج، قراردادها، مستندات ثبت اختراع و غیره) می باشد که به طور دقیق تایید شده است و بنابراین می تواند در اختیار طیف گسترده ای از نهاد های رسمی قرار داده شود. (ارایه شده توسط دارالترجمه رسمی در تبریز مترجم رسمی در تبریز)

از آنجایی که ترجمه رسمی یک فرایند کاملا یکپارچه نمی باشد لذا لازم است که اطلاع داشته باشید که بسته به شرایط پروژه شما، ترجمه شما ممکن است نیاز به سطوح بالایی از صدور گواهینامه متناسب با هدف تان داشته باشد.

سفارتخانه های بین المللی، سازمان ها و سایر مکانهای قانونی به طور کلی در هنگام برخورد با مواد ترجمه رسمی نیاز به گواهینامه های مختلفی دارند. در ترجمه های امروزه، ما سطوح مختلف خدمات به رسمیت شناخته شده را که به طور مرتب مورد نیاز می باشند را برای شما ارائه می دهیم.

ترجمه رسمی چیست؟ (ارایه شده توسط دارالترجمه رسمی در تبریز مترجم رسمی در تبریز) Notarized Translation- Official Translation

ترجمه های رسمی در واقع ترجمه های معتبر قانونی، به عنوان مثال، یک گواهینامه، یک حکم ارائه شده توسط یک مقام یا سند دیگری برای ارسال به یک مقام می باشد. ترجمه رسمی که توسط مترجمان رسمی متعهد شده صورت می گیرند همیشه معادل سند اصلی می باشند. ترجمه های رسمی معمولا دارای مهر و موم بوده و اغلب با صدور گواهینامه توسط مترجم رسمی در تبریز (Official Translator in Tabriz) متعهد همراه می باشند.

چنین اسنادی دارای کاربردهای فراوانی می باشند. آنها می توانند به عنوان مدرک تحصیلی یا تحصیلات تکمیلی در کشور دیگری و در نظام آموزشی دیگری بعنوان گواهی بلا مانع برای ازدواج یا اقدام به طلاق در یک کشور دیگر، برای امور مربوط به شرکت های بین المللی یا ثبت شرکت ، برای آماده کردن قرارداد برای سایر احزاب به زبان دیگر یا برای پرونده های جنایی یا مدنی مورد استفاده قرار گیرند. (ارایه شده توسط دارالترجمه رسمی در تبریز مترجم رسمی در تبریز- مترجم رسمی تبریز- دارلترجمه رسمی در تبریز)

به همین ترتیب، ترجمه اسناد می تواند برای اثبات یک شرایط خاص، حق یا قانونی خاص در مواردی که شامل بیش از یک زبان یا کشور است مورد استفاده قرار گیرد.