ترجمه رسمی ترکی استانبولی کلا در 4 روز کاری

تایید دادگستری، وزارت امور خارجه و کنسولگری ترکیه

آدرس پستی:

تبریز، چهار راه آبرسان، جنب قنادی تشریفات، کوچه مهرگان سوم، برج سفید، طبقه 5 (بالای بانک سینا)، واحد D

کدپستی: 5165691917

شماره های تماس: 04133352170 & 04133364268 & 04133348001 & 09143321675 & 09143321864

 

دارالترجمه ترکی استانبولی

کشور ترکیه یکی از مقاصد ایرانیان برای سفرهای توریستی، تحصیلی و کاری می‌باشد. ایرانیان برای سفر توریستی ۹۰ روزه در ترکیه نیازی به دریافت ویزا ندارند. اما برای اقامت بیش از ۹۰ روز و یا کار، تحصیل و سرمایه‌گذاری در ترکیه شما نیاز به ترجمه مدارک به ترکی استانبولی جهت ارائه به سفارت و دیگر سازمان‌ها همچون دانشگاه و محل کار دارید. در دارالترجمه ترکی رسمی ، به پشتوانه دانش و تجربه، ما تلاش داریم تا اسناد و مدارک شما را با بهترین کیفیت و در کم‌ترین زمان ترجمه رسمی نماییم و درصورت درخواست شما، مهر تایید دادگستری و امور خارجه را نیز دریافت کنیم تا مسیر شما را کوتاه‌تر نماییم. برای ثبت سفارش در دارالترجمه ترکی استانبولی رسمی ، و همچنین بهره مندی از خدمات ویژه، با استفاده از لینک زیر می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

تایید مدارک در کنسولگری ترکیه در تبریز

هزینه ترجمه مدارک به ترکی استانبولی

هر ساله هزینه ترجمه مدارک به ترکی استانبولی توسط اداره امور مترجمان کشور تنظیم و به دارالترجمه ترکی با عنوان نرخنامه ترجمه رسمی اعلام می شود. دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی در تبریز نیز تمامی تعرفه های خود را طبق این نرخنامه تنظیم کرده است.

هزینه ترجمه برخی از مدارک

 

ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی (هر ترم) 18000

 

ریزنمرات دانشگاه (هرترم) 22000

 

گواهی پایان تحصیلات کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا 55000

دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی فوری

 

ترجمه رسمی بعضی زبان‌ها مانند ترکی استانبولی، به دلیل تعداد اندک مترجم رسمی، گاهی یک و حتی دو هفته زمان می‌برد. اما ممکن است وضعیت ضروری پیش آید که شما نیاز به ترجمه رسمی فوری اسناد و مدارک خود داشته‌باشید. دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی فوری ، با همکاری بهترین مترجم رسمی ترکی استانبولی فرآیند ترجمه رسمی را در مدت زمان لازم بدون کاهش کیفیت به انجام می رساند.

مهر تایید وزارت دادگستری و امور خارجه

پس از ترجمه رسمی ترکی استانبولی مدارک درصورت درخواست شما، دارالترجمه ترکی استانبولی رسمی در تبریز آماده است تا تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه را برای شما دریافت نماید. فرآیند دریافت هر مهر تایید حدود ۱ روز زمان می‌برد و هزینه آن جدا از هزینه ترجمه رسمی می‌باشد که در واقع این هزینه برای دریافت مهر توسط این دو وزارتخانه دریافت می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

تایید مدارک در کنسولگری ترکیه در تبریز

 

 

اسناد و مدرک شما پس از ترجمه رسمی توسط دارالترجمه ترکی رسمی در تبریز دارای وجهه قانونی می باشد. سفارت کشورها هر کدام قوانین جداگانه‌ای برای تایید ترجمه رسمی اسناد و مدارک دارند که معمول‌ترینِ آن، مهر تایید وزارت دادگستری و امور خارجه می‌باشد. سفارت کشور ترکیه نیز برای تایید مدارک، تنها به مهر این دو وزارت خانه نیاز دارد. همچنین مدارکتان باید بصورت جداگانه پلمپ شده باشند. برای ارائه مدارک خود، ممکن است به تایید خود سفارت هم نیاز داشته ‌باشید که در صورت درخواست شما، دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی در تبریز آن را انجام می‌دهد. در حال حاضر هزینه دریافت تایید سفارت ترکیه برای هر مدرک ۲۰ دلار می باشد.

آدرس سفارت ترکیه در تهران

خیابان فردوسی، پلاک شماره ۳۳۷

تلفن تماس : ۳۵۹۵۱۱۰۰

فکس : ۳۳۱۱۷۹۲۸

 

کنسولگری ترکیه در تبریز

 

 

شماره تماس: 33001070-041

 

شماره فکس: 33324907-041

 

آدرس: تبریز- ولی عصر- خیابان فروغی – فلکه همافر – کوچه فرهنگیان – پلاک 8

 

وب سایت:  http://tebriz.bk.mfa.gov.tr

 

آدرس پست الکترونیکی:  consulate.tebriz@mfa.gov.tr

 

 

 

کنسولگری ترکیه در اورمیه

 

 

شماره تماس: 33478770-044

 

شماره فکس: 33469595-044

 

آدرس: اورمیه، خیابان شهید بهشتی، شماره پلاک 30

 

وب سایت: http://urumiye.bk.mfa.gov.tr

 

ای میل: consulate.urmia@mfa.gov.tr

وب سایت : www.tehran.emb.mfa.gov.tr