به وبسایت دارالترجمه رسمی تبریز خوش آمدید!

ترجمه رسمی نرخی واحد در سراسر ایران دارد. برای مشاهده اینجا را کلیک بفرمایید.

تعرفه ترجمه رسمی در تبریز؛ دارالترجمه رسمي تبریز با بهره گيري از بيش از 10سال تجربه مفيد در زمينه ( ترجمه رسمي و ترجمه غير رسمي) و ارائه خدمات مرتبط آماده همکاري با افراد حقيقي و حقوقي، شرکت هاي بازرگاني ، مراکز علمي و دانشگاهي، ترجمه مقالات دانشجويي، کتاب توسط مترجمان متخصص هر رشته، مراکز اعزام دانشجو، آژانس هاي مسافرتي و ديگر مراکز علمي، فرهنگي و بازرگاني ميباشد.

دارالترجمه رسمي تبریزبا شماره ثبت دفتر ترجمه رسمي شماره 788 قوه قضاييه يکي از با سابقه ترين و قديمي ترين دفاتر ترجمه رسمي ثبت شده در کشور به شمار مي آيد.

خدمات دارالترجمه رسمي تبریز
خدمات ارائه شده در دارالترجمه رسمي تبریز شامل ترجمه رسمي مدارک در تبریز و اخذ کليه تاييدات مربوط به ترجمه رسمي مدارک از ارگان ها و سازمان هاي مرتبط مي شود. کادر مجرب دارالترجمه رسمي تبریز با تلاش مستمر ارائه اين خدمات را در کمترين زمان با مناسب ترين قيمت و بالاترين دقت و کيفيت در اختيار شما مشتريان عزيز قرار خواهد داد.

مديريت دارالترجمه رسمي تبریز خود را متعهد به کسب رضايتمندي مشتريان عزيز مي داند و سياست هاي دارالترجمه در تبریز بر پايه اين اصل استوار شده است. همين سياست موجب شده است تا بسياري از شرکت هاي داخلي و خارجي، سازمان ها، ارگان ها، ادارات و نهادهاي داخلي و خارجي دارالترجمه رسمي شماره 788 تبریز را براي انجام خدمات ترجمه رسمي مدارک خود انتخاب کنند.